Kledinginname

1 – Nieuwe leveranciers.

Nieuwe leveranciers worden ingeschreven in ons leveranciersbestand. U krijgt van ons een leveranciersnummer. Wij krijgen van u uw adres, woonplaats, telefoonnummer en uw e-mail adres.

2 – Tegoeden

Als wij kleding van u verkopen dan is het tegoed als volgt verdeelt:
50% van het verkoop bedrag krijgt u. 50% komt bij ons terecht en over deze 50% betalen wij een belasting van 21%  (z.g. marge regeling).

Indien 1 jaar, nadat de laatste afrekening is gedaan, niet is afgerekend komt uw openstaande tegoed te vervallen.

Tegoed bedragen hoger dan €50,- die u die wilt komen ophalen, dient U minimaal 2 werkdagen vooraf, telefonisch of via email, aan ons te melden. Dit i.v.m. het voldoende aanwezig zijn van kasgelden.

Indien u niet in de gelegenheid bent om Uw tegoed op te halen dan kunnen wij het tegoed op u rekening storten. Wij rekenen hiervoor wel €2,50 administratie kosten.

3 – Kleding inname

Via een mailtje  kunt u uw merkkleding volgens afspraak komen aanbieden. Maten kleiner dan 36 en groter dan 46 nemen wij niet in. Ook standaard broeken (spijker), t-shirs  enz. nemen wij niet in.

De kleding van nieuwe leveranciers wordt indien mogelijk direct nagekeken en evt. weer mee teruggegeven wanneer deze niet in orde is.

Inleveren van zomerkleding kan vanaf de maand maart en het inleveren van winterkleding is vanaf de maand augustus. Het hele seizoen door kan er kleding ingeleverd blijven worden tot wij een kleding-stop inlassen. Wij kondigen dit aan d.m.v.  e-mail, social media en op onze website.

4 – Terughalen van de kleding.

Het ophalen van uw ingeleverde maar nog niet verkochte kleding kan, zodra wij hiervan melding maken. Tussentijds ophalen is niet mogelijk. Kleding die niet wordt terug opgehaald doneren wij aan het goede doel.

5 – Aandacht voor kwaliteit en verpakking

Zorg dat de kleding netjes is, niet stuk, geen rook of dier geuren en van deze tijd. Uw kleding brengt u in een goede stevige doos (verhuisdoos heeft onze voorkeur) met daarop uw naam adres, e-mail en evt. uw klant- en telefoonnummer.

Geen kleding met (transpiratie) vlekken, scheuren, kapotte ritsen, uitgescheurde naden, stoppages enz…

Kleding die u inlevert in een verpakking die makkelijk beschadigd zoals bijv. vuilniszakken en losse plastic tasjes kunnen we niet accepteren dit heeft te maken met het niet  kunnen registreren en opslaan van dergelijke verpakkingen.

6 – Wat nemen wij niet aan?

Onderkleding, panty’s en maillots, nachtkleding, geen kinderschoenen, gympen, en voetbalschoenen, gekopieerde merken, kleding van de goedkopere kledingketens zoals C&A, Zeeman, Primarkt , H&M , Hema, Wibra etc…..

7 – Verantwoording

U kunt ons niet verantwoordelijk stellen voor zoek geraakte kledingstukken en mankementen veroorzaakt gedurende het verkoop proces.